Komentáře - Představuje se Project Argo

 

Představuje se Project Argo

Vložil Celoush, 2.11.2016 11:22:00

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
 
Napsal Sharp, 13.3.2017 04:00:22

Tak jo, dnes jsem hrál Project Argo na offiko serveru (mód Clash) nejspíše s Hardcore nastavením obtížnosti.

Nejen, že nepřátelé umírali po cca 2 – 3 trefených ranách do těla a naprosto instantně po trefě do oblasti krk hlava.

Hra ale i výborně odsejpala i přes z počátku malej počet hráčů.. a to i v rámci toho jak jsou tam mapy slušně velký.

Začali jsme 2 vs 1 hráč a do 15 minut to bylo 5 vs 5.

Naprosto nostalgicky jsem si vzpoměl na Flashpoint.. Od doby OFP mi nic víc než aktuální Project Argo nepřipomínalo tenhle typ Gameplaye.. Částečně stealth… částečně spěch k bodu pro zabrání.. a do toho taktika a akrytí.

Vyloženě mi k tomu sedlo nastavení obtížnosti na serveru. Hráč se viděl jen na mapě.. ale jinak nebyl vidět žádný ingame ukazatel (body na zabrání se museli prostě najít). Chyběl virtuální kurzor.. takže bylo třeba se hezky přepínat pod mířidlo. Zbraně a jejich průraznost materiálama taky slušný.. zvuky excelentní..

Jetli to kluci nějakym updatem nezkazej.. Tak otáčim svou skepsi vůči této hře.. a určitě si jí rád pořídím :)

Vřele doporučuju staré OFP komunitě vyzkoušet.. Tohle je taková náhrada za TNT mapy :)

Díky


Napsal Celoush, 14.11.2016 11:08:10

Hlasujte, který režim se vám nejvíce zalíbil: http://www.poll-maker.com/…x015740b2-36


Napsal Celoush, 8.11.2016 14:36:10

Hele neber to jako recenzi, bylo to základní info po asi dvou hodinách testování. Damage model je v Argu přepracovaný a pokud jsem to správně pochopil, tak oblečení hráčů je třeba rozdílné jen vizuálně. Hráči umírají mnohem rychleji než v Arma 3 Vanille (většinou fakt stačí jedna, dvě přesný rány).


Napsal Sharp, 7.11.2016 05:15:15

Ahoj, díky za recenzi. Vypadá to hravě.. ale trochu mě vyděsilo to co se mi moc nelíbí ani na základní A3… a to jak vypadají a jak se chovají hity.

Stále se mi nechce věřit, že když do někoho v tričku (pravda i neprůstřelný vestě) narveš 3 rány z něčeho co vypadá jak M249.. Tak že bude mít tendenci bez povšimnutí poskakovat kolem a snažit se ti to vrátit.

Na OFP se mi strašně líbilo, že když si někoho trefil středně účinou zbraní, tak bylo jisté, že umře max. po 3 trefené.. a to kamkoliv.

Věřim tomu, že v reálnym souboji (Arma sérii beru za simulátor) pokud někdo dostane 3 rány z takovýho kanónu co si nosil v tom videu → byť do vesty.. Tak nejen, že má ten někdo vyraženej dech, ale nejspíš i rozlámaných půlku žeber. Za mě osobně by měl min. ležet na zemi a nějakou dobu se ani nehnout.. a ne pobíhat kolem tebe a hrát, kdo koho doběhne kolečkem a jako první ustřílí druhého k smrti.

Za mě osobně, mě to video odradilo od té hry a to právě tím jak se tam umírá / zabíjí. Nikoliv docela hezkym UT3 systémem linkování atp. (to naopak vypadá slušně a zábavně).. Bohužel takhle s tím obíháním se v kolečkách 2m vedle sebe a snaha o trefu do hlavy → se hrával Counterstrike na malých mapách a ten mě nikdy moc nebavil.