Komentáře - Oficiální prohlášení na BI fóru

 

Oficiální prohlášení na BI fóru

Vložil Soudruh, 12.11.2006 22:30:18

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal bizzy (Anonymně), 1.5.2008 13:22:41 - IP:213.194.249.x

Prosim poradte mi nemuzu se dostat prej misi konecne zuctovani-tsunami prosim poradte mi jak na to muj email je bizzy.v@seznam.cz

Napsal Zadyr (Anonymně), 16.3.2008 10:11:02 - IP:217.11.255.x

sorry je to debilní dotaz ale nějak mě zlobí střílení když střílim ze sniperky tak mi to stříli na všechny strany ale tam kam chci tak ne pls poradte

Napsal sebos (Anonymně), 31.12.2006 22:40:00 - IP:80.188.69.x

i když je fakt že asi dvakrát už miochraný sistém prostě ohlásil že sem ošklivej a jejich hru sem někde skopčil.....docela sem se lek

Napsal sebos (Anonymně), 31.12.2006 22:33:29 - IP:80.188.69.x

nwm já sem si hru hezky poslušně koupil a nemam sní žádný problémy.....když nemluvim o obtížnosti několika misí :)

Napsal BuBen (Anonymně), 24.11.2006 06:58:35 - IP:217.75.215.x

no ale já si to koupil osobně v JRC ;) viz. CZC: Spotřebitel nemůže odstoupit. od smluv: na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal

to je celkem pochopitelné :) jinak dnes jsem viděl arma na torrentech i s návodem jak to jakž takž rozjet :) takže celá ta šaškárna je na nic :D

Napsal Bushman (Anonymně), 17.11.2006 11:48:35 - IP:194.228.17.x

jestli se nemílím tak mužeš vrátit věc objednanou pomocí internetu atd bez udání důvodu do 14 dní od doručení, ani nemusí být původní krabice, neporušeno, nerozbito atd

Napsal oiler (Anonymně), 17.11.2006 10:57:16 - IP:80.232.117.x

pokud se nemýlím tak se mýlíš :) ale beze srandy – za 1. pokud ta hra prostě nefunguje a patch na to není tak to musí vzít jako vadný výrobek ne? a za 2. většina z nás to objednala přes internetový obchod …

Napsal Luky (Anonymně), 17.11.2006 01:23:13 - IP:193.179.25.x

Menší oprava : do diskuzního fora se již přihlásit můžu, takže zkusím hodit dotaz tam.

Napsal BuBen (Anonymně), 16.11.2006 23:45:47 - IP:217.75.215.x

pokud se nemýlím, vrátit to může jen do té doby než tu krabici rozbalí ;)

Napsal oiler (Anonymně), 16.11.2006 23:14:24 - IP:84.42.154.x

Jak pise armor jestli te utracenejch 900 mrzi (nedivim se), tak to muzes proste vratit

Napsal Luky (Anonymně), 16.11.2006 20:45:18 - IP:193.179.25.x

Mě Arma pouze ověří pravost DVD, pak najede do menu a následuje pád do Windows. Na email zaslaný na adresu technické podpory nikdo nereaguje, na diskuzním foru jsem se zaregistroval a přihlásil, avšak nenechá mě to spustit nový dotaz ani odpovědět na nějaký předchozí. 899,– v řiti, nezbývá asi než čekat na zázrak.

Napsal JTS (Anonymně), 15.11.2006 21:23:15 - IP:85.70.144.x

jejda takovej ten mentalni utlum z ciny zas vynechal svoji denni davku psychofarmak. A zas bude veselo .....

Napsal oiler (Anonymně), 15.11.2006 20:20:20 - IP:84.42.154.x

mozna by stalo za uvahu udelat online distribuci s jinou ochrannou. Muze to bejt o dost levnejsi protoze nebude ani krabice ani medium a nemusi bejt ani sf a ja bych byl spokojenej. :-)) btw kdy ze to ma vyjit en verze? Chrochtani me nejde a tak ger verze pro me neprichazi v uvahu :-(

Napsal BuBen (Anonymně), 15.11.2006 16:29:51 - IP:217.75.215.x

jak říkám … dejte sem demo a pak se uvidí tisícovka je pro mě docela dost na to abych si DVD jen vystavil na poličku protože mi to (možná) nepojede …

Napsal Masér (Anonymně), 15.11.2006 14:02:26 - IP:193.179.187.x

Já osobně sem žádné problémy zatím nezaznamenal, jenom se mi zdá že při přepínání do woken se kontrola spustí a zpátky hra občas vytuhne. Nedejbože když mam spuštěnou Armu a vyndam DVD, to je pak zaděláno na tvrdej restart :/

Napsal Masér (Anonymně), 15.11.2006 13:59:31 - IP:62.40.76.x

Armore lidi zbrojej protože SF nemá moc dobré reference, je velmi rozporuplná a někteří velcí distributoři již od ní upustili (Ubisoft) v obavě před možná hněvu fanoušků a možných soudních žalob. Vem to tak že jsem si zakoupil Armu a současně s ní se instaluje nějaký další software, jehož funkčnost je pro hodně lidí záhadou a omezuje jiné aplikace. Dobrá, v Armě je použitá nějaká lepší verze, která se dejme tomu aktivuje pouze s Armou a způsobuje tak méně problémů, nicméně je to vůbec potřeba? Vždyť to obťěžuje stejně jen ty slušné uživatele a jako ochrana je to na hovno – zkušenému uživateli domácího počítače stačí asi hodina na to aby vyndal DVD z mechaniky a hrál bez něj – tak k čemu to teda je dobrý?

Napsal Robert Štípek (Anonymně), 15.11.2006 13:53:09 - IP:81.0.236.x

Pokud máte jakěkoli technické problemy se hrou ArmA: Armed Assault, neváhejte kontaktovat technickou podporu Idea Games. Kontakty najdete na www.arma.cz. Na stejné stránce najdete také odkaz na ceska diskuzní fora, kde vam muzou poradit ostatni hraci i samotni vyvojari hry.

Napsal admix (Anonymně), 15.11.2006 12:56:46 - IP:195.47.1.x

Ja jsem si chtel zkusit demo a pak pripadne koupit – demo neni. Chtel jsem si hru od nekoho pujcit, zkusit a pak pripadne koupit – starforce. Co se da delat, zustanu u OFP :) Mozna po par patchich (co jsem tak cet, tak budou potreba) si koupim nejakou verzi bez SF.

Napsal oiler (Anonymně), 15.11.2006 12:29:34 - IP:84.42.154.x

treba to nestoji lidem za to se pak hadat nekde v kramu s prodavacem, kterej hru nechce vzit zpatky. Jednodusi je pockat bud na patche a nebo na jiny vydani za hranicema a hodne lidi pocka jeste na 3 moznost a je jim jedno jestli tam sou bugy, byla nebo je sf nebo je tam neco uplne jinyho.

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 14.11.2006 22:44:00 - IP:89.176.87.x

Pořád nejak nechápu ty nářky. Pokud je nekdo opravdu slušnej, nekrade a chce si hru koupit, tak proc to nekoupí, nezkusí. Pokud náhodou ma problem tak to normálně může pece vrátit. Místo toho tu lidi brblaj a dělaj chytrý a hrozně se obhajujou jaký že se na nich děje bezpráví a přitom jak se říká „dopředu stahujou kahoty, přestože brod je ještě daleko“ ;-)

Napsal Dwarf (Anonymně), 14.11.2006 22:15:46 - IP:86.49.36.x

nechte shadowa! sám sem jím dneska na chvíli byl…v klidu si hrajem coop, připojí se shadow a nejdnou koukám, že se mi to hejbe aniž bych něco mačkal…píšu a koukám…J? sem shadow…jestli se takhle absolutně mimo kontrolu, zmateně a na.raně cejtí, tak je mi ho líto :D at žijou bugy v armě :-/

Napsal admix (Anonymně), 14.11.2006 18:32:52 - IP:195.47.1.x

Jooooooojo, pan shad0w, kterej vsem davam v OFP klepec, jen kdyz dostal (pokazdy) na prdel, tak se odpojil, ze nekam musi .. ty debile, prijed na lanku a rekni to kazdymu do oci :))) Dostanes po hube a poletis z hospody tak rychle, ze nestihnes vnimat ..

Napsal Armi[CL] (Anonymně), 14.11.2006 17:41:09 - IP:217.11.255.x

To shad0w: 1)Nevím,proč by si měl někdo stěžovat na SF jen tak,případů je na netu popsáno spousta 2)nechápu co má SF společného s tím,jak kdo hrál OFP 3)GER verze má vyjít 30.listopadu 4)pochybuji,že by češi zaplavili západní Evropu warezem :) to je sci-fi a když,tak existují i jiné ochrany 5)problém je,že právě ten warez soft a hry fachaj jak maj,ale origo věci ne a ne rozběhnout :)

Napsal Vampiir (Anonymně), 14.11.2006 16:44:23 - IP:81.19.34.x

.. zdravím … je hezké jak všichni píšou o pirátech, že kdo píše do diskuze je vlasně pirát který si to nechce koupit … právě naopak do diskuze píše slušnej člověk, který by si to bez SF koupil … Piráti sedí v koutku v klidu, nikde nic nepíšou, poněvadž vědí že oni to mýt budou, že to bez problémů rozjedou, protože budou fungovat bez ochrany. A jedinej naštvanej a vynervovanej bude člověk s originálkou který mu to ne a nepojede .. a naštanej člověk který si to koupit chtěl. (Jako třeba já, OFP a OFP-RES jsem si koupi, tak proč bych si nekoupil A:AA ale bez SF)

Napsal Masér (Anonymně), 14.11.2006 16:32:19 - IP:62.40.76.x

2Oiler: link nám nedáš?

Napsal BuBen (Anonymně), 14.11.2006 16:16:48 - IP:217.75.215.x

lidi neblbněte a nereagujte na něj … to je přesně to o co mu jde :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), 14.11.2006 11:45:36 - IP:62.24.82.x

vsak jo, my vime vzpominam si jak jsi mi psal na icq, abych s vama za chinu sel hrat, jsi furt stejnej ubozak :) btw: kdyz jsme u tech debilu, tak si po sobe priste aspon precti co pises, treba se vyvarujes preklepum…

Napsal oiler (Anonymně), 14.11.2006 11:45:36 - IP:84.42.154.x

na tiscali se objevil dalsi clanek o sf v arme.

Napsal shad0w (Anonymně), 14.11.2006 11:34:32 - IP:83.208.113.x

PResne jeden z te trojice deiblu se ozval.-]]

Napsal Celoush (Anonymně), 14.11.2006 10:25:44 - IP:85.207.122.x

Taky to mám natvrdo nastavené.

Napsal preclik_75[CL] (Anonymně), 14.11.2006 09:40:13 - IP:195.113.123.x

to dogsoldier: pravda, že pár věcí jsem měl taky na starým kompu s ATInou u OFP vypnutý.. až budu doma kouknu.. snad to někomu píchne ;)

Napsal Dogsoldier (Anonymně), 14.11.2006 08:31:26 - IP:212.47.29.x

Nazdárek všem, tak na mé stařičké GF6600GT to běží a kámoš s ATI pohořel. Nakonec jsme to však dali dokupy a snad vám to pomůže, takže : používá Catalysty a měl v nich nastavenou kvalitu zobrazení,AA, AF, frekvence atd. na PEVNÉ hodnoty. Ale po změně nastavení na „nechat na rozhodnutí aplikace“ se Arma rozeběhla. Možná náhoda, možná ne :-)

Napsal felcarkiller (Anonymně), 14.11.2006 07:02:43 - IP:62.24.82.x

jezis ty vole, pan prostrelim ti kolena prisel, zatahni do pice

Napsal shad0w (Anonymně), 14.11.2006 03:23:23 - IP:83.208.113.x

www.panepoze.cz

Oiler: rekni mu at preinstaluje zvuk ovladace. Zrejme ma audigy 2. Tohle to dela. Nevim cim to, ale pomaha to.

2all: StarForce problemy zadne nedela. Jsou zde lidi kteri rikaji, ze ano, ale vsimnete si, ze lidi co to rikaji tak za prve neumeli hrat ani OFP a za druhe kecaj a nadavaj temer vzdy na vsechno. Zamerne nebudu jmenovat, ale asi vite o jake trojce lidi to ted mluvim…

Obecne je jasny, ze kdyz v UK a GER vyjde hra az v breznu tak ze BIS nechce aby tyto trhy zaplavil Warez ARMA- tot vse. Proto starforce..a proto ho mit UK ver a GER mit nebudou… nekomu z tech co maji ARMU dela problem starforce? neco vam nejde? nejde vam hrat neorigos hry? ci neorigos sw? Tak co tady kecate? Co se vubec bavite s hraci treti kategorie typu Flycon? rozumi tomu asi jako koza nakladaku…

Napsal keigi (Anonymně), 14.11.2006 01:50:36 - IP:89.24.4.x

oiler> Ja si nestezoval, na to uz jsem nemel silu ;) … to bylo jen suche konstatovani a dokonceni toho, co jsem zacal v pul devaty rano, kdyz mi AA privezla posta :) … nevim jestli je to ochranou, grafikou nebo skvrnama na slunci, kazdopadne nechce se mi verit, ze by v tom ochrana nefigurovala a jestli je to i tou ATI grafikou, pak kvuli jedny hre, i kdyz jsem se na ni tak tesil, ji rozhodne menit nehodlam (obzvlast, kdyz na ni vsechno ostatni jde :)

Napsal admix (Anonymně), 14.11.2006 00:18:06 - IP:195.47.1.x

No to je dost malo, vzhledem k tomu, ze ja se 17" LCD musim mit 1280*1024 .. cekal bych to rychlejsi

Napsal preclik_75[CL] (Anonymně), 13.11.2006 23:37:32 - IP:213.192.60.x

jedu jedu.. hraju hraju.. přepínám do windows… atd..!!! :) P4 3,2… 1GB RAM… PCIe MSI 7600GT 256MB… winxp professional… apropó.. jednu chvilku jsem u toho konvertoval video a posílal na web… ;) fps cca – 800×600×38fps 1024×768×25fps 1280×1024×20fps

Napsal Gulde (Anonymně), 13.11.2006 23:34:59 - IP:85.70.196.x

Vy s tim StarForcem pořád naděláte…

Napsal oiler (Anonymně), 13.11.2006 23:33:24 - IP:84.42.154.x

ne ze si stezuje na diskuzi ale v diskuzi na tiscali … :-)

Napsal oiler (Anonymně), 13.11.2006 23:32:22 - IP:84.42.154.x

napriklad uzivatel keigi si stezuje na diskuzi na tiscali:

Tak mi to nakonec nedalo, vytahl jsem ze stareho PC HDD (jen 10GB, ale nic lepsiho jsem nemel), dal ho misto sveho primarniho a vyndal i tvkartu, aby nedelala brajgl, nainstaloval cerstvou instalaci winxp SP2. Pak jsem nainstaloval posledni (oficialni) ovladace grafiky, zvukovky, directx… a provedl windows update. Deaktivoval jsem firewall ve windows, anitivir jsem vubec neinstaloval. Jedine, co jsem instaloval navic, byly pro jistotu kodeky divx, xvid a windows media, vsechno rucne, zadny codec pack. Potom jsem nainstaloval AA, restart a … zase to same. Probiha overovani CD, odfajfkuje se mi vsechno na posledni dve okynka, kratce probliknou presypaci hodiny a EXIT … reinstall hry, blik, EXIT … zamena ovladacu grafiky za posledni verzi OMEGA DRIVERu, reinstall hry, blik, EXIT … zamena ovladacu za posledni NGO ATI OPTIMIZED + schvalne rucne spoustim instalaci zvuk „kodeku“ na DVD (netreba, pry je jiz nainstalovan), reinstall hry, vyskoci okno, po kliknuti na INFORMACE mi to oznami, ze byl detekovan EMU-software (kde se tam vzal, netusim), restart windows, znovu spusteni hry, blik, EXIT … vic uz jsem na to fakt nemel nervy, takze jsem ArmA vzal, strcil zpatky do kufriku i s psima znamkama a kompasem a postavil na skrin. Holt budu muset cekat na patch, moje blbost kupovat neco v predprodeji. Ted uz mam zpatky puvodni hdd se starou instalaci xp a posloucham soundtrack. Jen si rikam, jestli to triko (pekny), kompas (taky pekny) a ani ne 30 minutovy soundtrack (horsi nez k OPF) stalo za tech 1700,–-. BTW> Na Xzone ke sberatelsky edici AA pribalovali zadara Soldner: Secret Wars. Nevypada to nic moc, ale na rozdil od AA mi to jde spustit … ;)

hlavne ze je sf nedotknutelna

Napsal Night (Anonymně), 13.11.2006 21:53:10 - IP:83.208.139.x

Základem je neposlouchat soudruha :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 13.11.2006 21:41:59 - IP:86.49.56.x

No ja na čiste systémovym disku nemam data žádný. Všechny instalačky a tak sou na druhym a systemovej, když bude to tchelu me tak extra nenasere. Ovšem to nevíme co Arma umí :-D

Napsal Dwarf (Anonymně), 13.11.2006 21:35:44 - IP:86.49.36.x

základem je si na systemovej disk nedávat žádný důležitý data :P

Napsal Soudruh (Anonymně), 13.11.2006 20:48:35 - IP:86.49.56.x

Základem je formátování :-D

Napsal JTS (Anonymně), 13.11.2006 20:35:57 - IP:82.99.131.x

Proc zalohovat? Smaz je rovnou a usetris si praci :)

Napsal Shotgun (Anonymně), 13.11.2006 19:36:55 - IP:85.70.254.x

lol neumim si představit že bych měl svych 70 GB nazalohovat jen kuli Armě

Napsal preclik_75[CL] (Anonymně), 13.11.2006 19:09:04 - IP:213.192.60.x

Do teďka jsem jel na ATI.. snad 10 let a bez problémů většinou.. :) A nyní mám pár měsíců 7600GT.. tak se ještě uvidí.. jestli mi to tedy s mojím P4 3,2 půjde.. :) Ještě jsem nezačal zálohovat… Co kdyby ta SF byla opravdu zlobivá? :(.. heh

Napsal spoock (Anonymně), 13.11.2006 19:03:15 - IP:195.39.100.x

máš si koupit Geforce a je to :D

Napsal BobbySD (Anonymně), 13.11.2006 18:25:03 - IP:88.102.18.x

ja uz to vidim jak to prijde to nainstaluju a buch restart sem a buch restart tam :)) sem tam nakej ten BSOD at to neni stereotypni :D

Napsal ramm (Anonymně), 13.11.2006 18:10:35 - IP:193.165.105.x

Jinak mam ATI, konkretne Sapphire X800GTO2, flashnutej BIOS, odemcene pipeline, pri spusteni 3D aplikace se grafika jeste pretaktuje (pomoci Atitool) a textury mam OK, FPS mam OK, nastaveni podle army default…

verze Catalystu: 5.10

Napsal ramm (Anonymně), 13.11.2006 18:08:14 - IP:193.165.105.x

jeste k tomu rootkitu. starforce neni rootkit, kdyz uz tak spyware (podle funkcnosti starsich verzi, soucasne by nemela byt uz ani to pac bezi jenom pri spusteni army coz JE korektni).

jedna vec je rootkit jako takovy a dalsi ze nejaky software vyuziva rootkit techniky (schovani se v systemu atd). Rootkit jako takovy je nadrazeny OS, tudiz se pri bootu PC zavadi drive nez kernel OS. coz starforce neni…

dalsi veci jsou prave ty SW ktere pouzivaji rootkit techniky, napriklad schovani se v systemu, respektive neviditelnost sebe sama ani v nouzaku, prava kernelu…

Napsal ramm (Anonymně), 13.11.2006 18:01:23 - IP:193.165.105.x

Takze, nainstalovano na sestave kterou jsem napsal nize, hral sem to cca 2 hodiny v kuse. vysledek:

zadny restart, zadny BSOD, zadny pad hry, vse se chovalo korektne jak melo. Nastaveni grafiky jsem nechal na default akorat jsem zvetsil rozlizeni na 1024/768*32. Hra se necukala, FPS jsem nemeril ale na ne ja si potrpim :)a muzu rict hratelne naprosto v pohode…musim zaklepat pac todle sem fakt necekal ze to ani jednou nepadne…

uvidime co dal…

Napsal JTS (Anonymně), 13.11.2006 17:38:09 - IP:82.99.131.x

2 Acci Tak ji zkus vypnout … mimochodem nektere rootkity se nemusi vubec skryvat …

Napsal Bohemian (Anonymně), 13.11.2006 17:24:53 - IP:213.235.168.x

hmm kdo ví co na to řekne moje X1900GT rev.2

Napsal Acci (Anonymně), 13.11.2006 17:21:38 - IP:217.112.171.x

@JTS: Dáš zde definici rootkitu a přitom na StarForce nesedí. Pokud by měl být StarForce podle definice rootkit, musel by se v systému skrývat.

Napsal JTS (Anonymně), 13.11.2006 17:07:03 - IP:82.99.131.x

>>A rootkit is a set of software tools intended to conceal running processes, files or system data, thereby helping an intruder to maintain access to a system whilst avoiding detection. Rootkits are known to exist for a variety of operating systems such as Linux, Solaris and versions of Microsoft Windows. Rootkits often modify parts of the operating system or install themselves as drivers or kernel modules.

V pripade, ze bude mit Buffer Overflow, je to rootkit jak vysity. Ani se nemusi schovavat, proste to ze systemu po dobrem nedostanes :))

Napsal jack (Anonymně), 13.11.2006 17:04:42 - IP:213.211.44.x

nevim asipo hodine hrani sem nejak zklamanej:/ vypadavaji mi hromadne textury na jakykoliv nastaveni,obrovska narocnost na hardware:/na jakym servru vubec hrajete? btw: kdyz zmacknete shift a + v obrazovce vyberu misi v kampani a napisete campaign tak se otevrou vsechny mise:D funguje stejne jako u ofp:D

Napsal felcarkiller (Anonymně), 13.11.2006 17:04:16 - IP:62.24.82.x

dyskrymynaceeee

ze by nvidia poslala nejaky kapriky ? :D

Napsal Celoush (Anonymně), 13.11.2006 17:02:45 - IP:85.207.122.x

Když už machrujete nebo si stěžujete napiště aspo? na čem to hrajete. Poslední dobou se mi zdá, že problémy mají hlavně ti, co mají ATI.

Napsal LordHell (Anonymně), 13.11.2006 17:02:31 - IP:213.220.235.x

amd athlon 3500 ati x800gto 1gb ram

Napsal Acci (Anonymně), 13.11.2006 16:54:38 - IP:217.112.171.x

@LordHell: Záleží na hardwaru.

Napsal LordHell (Anonymně), 13.11.2006 16:45:21 - IP:213.220.235.x

Tahle hra neni normalni dam vysoky detaili a seka se to dam normalni detaili a seka se to uplne stejne holt kvalita se pozna na 1. pohled:D

Napsal zahno (Anonymně), 13.11.2006 16:43:31 - IP:147.229.200.x

U me je to v poradku !

Bud mam stesti nebo haluz, popripade dobrou karmu, ale mi to jede bez padani, muzu se libovolne prepinat na desktop a zpatky, starforce neprudi, vypalovat DVD lze. Nevidel sem zatim ani zadne vypadle textury. To je ale zatim po 2hod. hry, takze verim, ze se neco nakonec objevi.

V kazdem pripade – NENI VSECKO V P*DELI :)

Napsal Acci (Anonymně), 13.11.2006 16:32:28 - IP:217.112.171.x

@JTS: >> Desi mne predstava, ze ma 100 milionu pocitacu rootkit, ktery potencialne umoznuje Remote Code Execution.

To ale nemůžeš vyloučit u žádného programu. (Třeba OS)

>> Cili jinymi slovy nikdo nevi, jake chyby s kompatibilitou a bezpecnosti se vyskytuji v nove verzi. A to je tato aplikace rootkitem.

To nikdo neví o jakékoliv aplikaci, která nemá otevřené zdrojové kódy. Navíc ti doporučuji přečíst si definici rootkitu, StarForce do ní nepatří.

Napsal Shotgun (Anonymně), 13.11.2006 16:20:18 - IP:85.70.254.x

4dr … přesně tak, arma ti fungovat nebude s hláškou podobnou minulé insert original disk… jinak hrozně se mi líbí jak tu všcihni fuckujete s BIS :) souhlasim svama, tim SF to posrali na třetí… doufam že si to brzy uvědomí, a připomeˇbnte jim někdo at se obcas zajdou taky podivat sem, kde se schazi ta verna ceska komunita, která nejvíc čekala na to, až se zase OFP (v podobě ať puvodního OFP nebo Army) zase bude aktivně hrát jak u nás, tak ve světě… jenže tudy cesta nevede… Kdo chce tuhle hru hrát víc než jen SP, tak si orig. koupit MUSÍ, kdo chce jen SP, neexistuje hra na světě, kterou by hackeři necrackly, a ani NIKDY nexistovat nebude… tak ať si KURVA tohle uvědoměj (sry za ty emoce čelo:) )

Napsal dr MARTINS (Anonymně), 13.11.2006 15:50:22 - IP:80.188.68.x

Já se na to fakt asi vyseru a koupim si jí. Když mi to něco posere budu pěkně nasranej a budu čekat na patch kterej to odstraní. Pak je tu ještě jedna možnost a to že vypálíme idea games :)

Jinak já mám taky atinu takže jestli se mi to na ní bude srát tak opět budu nasranej.

Z toho všeho vyplívá že buď budu hrozně moc nasranej a nebo spokojenej.

By mě dosti zajímalo co by se stalo kdybych ten sf odinstalovat těma jejich sráčema. Arma by nejspíš nefungovala, že??

Napsal Celoush (Anonymně), 13.11.2006 15:46:48 - IP:85.207.122.x

Tak to seš na tom podobně jako já, možná budeš mít štěstí a grafárna bude zvládat a nepadat. Nicméně vypadá to, že ArmA prostě ATI ráda nemá!!!

Napsal ramm (Anonymně), 13.11.2006 15:38:54 - IP:193.165.105.x

Mam to doma, prave instaluju, vzhledem k tomu ze mam ATI grafiku jsem fakt zvedavej. Podle prohlaseni StarForce neni aktivni pokud arma nebezi tak uvidim.

Mam Opteron144@2500MHz ATi Radeon X800GTO2@X850XT 2×512MB RAM na 450MHz nForce4 chipset

sem zvedavej co z toho vyzdimu..kazdopadne pripadne o pripadne zkusenosti se poradim

Napsal spoock (Anonymně), 13.11.2006 15:36:05 - IP:195.39.100.x

ještě v dubnu nebo kdy říkal Ondra Španěl, že hry dělají pro zábavu a to kolik se jich prodá je druhořadé, takže nechápu, co furt maj s tou ochranou.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 13.11.2006 15:28:19 - IP:62.24.82.x

jako jsou to komedianti… s tim at jdou doprdele…

Napsal BuBen (Anonymně), 13.11.2006 15:13:28 - IP:217.75.215.x

tak teď jsem na to měl víc času takže jsem si to přečetl znova a důkladněji …

„jedna se o WHQL certifikovane drivery…“

  • zajímalo by mě jestli tyhle drivery jednou budou fungovat i v XP 64bit, Vista nebo novějších verzích … o emulátorech v linuxu ani nemluvím ;)

„tyto drivery jsou sice zavedeny, ale dle vyrobce nejsou aktivovany a nevyviji zadnou cinnost pokud prave nebezi chranena aplikace…“

  • takže podle tohoto názoru mi Alcohol nepojede jen pokud budu mít spuštěnou ArmU ;) blbost …

„Pro nas je naopak ochrana proti kopirovani v dnesni dobe zivotni nutnosti.“

  • stejně věřím tomu že i kdyby tam bylo deset ochran tak se jednou někomu povede to cracknout ;) Kdo si to koupit chce ten si to koupí … já si koupím německou verzi ;) Apo? budu umět cizí jazyk :)

To že vyzívají české hráče k tomu aby posílali bugreporty nelze nazvat jinak než sprosťárnou – proč by někdo kdo si koupil „hotovou“ hru by měl pomáhat jí vychytat ??? ArmA není OpenSource kde je to na dením pořádku ;)

Napsal peklonazemi (Anonymně), 13.11.2006 14:05:10 - IP:213.220.254.x

zatim se mi zdá, že jediný co změnili sou textury a připojování hráčů do multiplayeru. Jinak střílení do neviditelnýho horizontu jako za starých časů, jupííí jou

Napsal LordHell (Anonymně), 13.11.2006 13:19:46 - IP:213.220.235.x

No tak ja osobne mam v PC 3sf a zatim jsem s nimi problem nemel(nejsem zastupce BIS) :)

Napsal Ellendil (Anonymně), 13.11.2006 13:04:47 - IP:195.47.55.x

Chjo, doufam ze to udelaj jako v Blitzkriegu 2, kdy hned prvni patch starforce odinstaloval…:)

Napsal Celoush (Anonymně), 13.11.2006 13:04:27 - IP:85.207.122.x

Flycon se ale zatím nějak moc na lanku nehrne :)

Napsal admix (Anonymně), 13.11.2006 12:56:18 - IP:195.47.1.x

Snad se na tu lanku dostanu :)

Napsal Bojler (Anonymně), 13.11.2006 12:31:10 - IP:85.207.127.x

Flycon ozil, protoze se blizi lanka.

Napsal Bohous_Profik (Anonymně), 13.11.2006 12:05:36 - IP:82.100.11.x

Jen tak pro zajímavost, představte si, jak by dopadli ti, co by chtěli prodat armádě Game2, když by měla stejný problémy. Lol

Napsal Bohous_Profik (Anonymně), 13.11.2006 12:02:40 - IP:82.100.11.x

2Golf _ pobrečet veřejně je nutné, jako informace pro ty, co to ještě nekoupili " ARMY nemá tu hodnotu, za kterou jí prodávají". Mimochodem, viděli jste ty prodejní výsledky ? Pokud by někdo v mém oboru takhle podnikal ( stavebnictví ), tak už si příště ani neškrtne.

2oiler – dobrej zásah, ale věštím, že jim to asi projde

Napsal Faly (Anonymně), 13.11.2006 11:47:07 - IP:193.179.126.x

@Oiler: Takže konečná zodpovědnost padá na prodejny, v nichž si hru zakoupíme. Neboli BI odpovědnost nenese.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 13.11.2006 11:05:42 - IP:195.113.87.x

2golf: nejak jsem moc nepochopil co jsi tim chtel jako rict… ano vsichni se na to tesili a prave proto jsou vsichni nasrany kvuli obrovskemu mnozstvi bugu a vyjebany protipiratsky ochrane, ktera protipiratum neochrani a akorat poskodi ty, kteri si legalne zakoupili Armed Assault

a o tom to cely je, typickou ceskou vlastnost, nebo co jsi to rikal, tady nikde nepozoruju… a ano mas pravdu, jelikoz se mi to nelibi (to co jsem popsal vyse) tak jsem si to ani nezakoupil a ani to nehraju…

Napsal Faly (Anonymně), 13.11.2006 10:58:18 - IP:193.179.126.x

Hrajte ČSLA 2.2! ;-)

Napsal oiler (Anonymně), 13.11.2006 10:57:22 - IP:84.42.154.x

glutton zagooglil:

Zákon o ochraně spotřebitele, paragraf 8, odstavec 1: „Nikdo nesmí klamat spotřebitele, zejména uvádět nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné nebo přehnané údaje anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech výrobků nebo služeb či úrovni nákupních podmínek.“ nejzajímavější je samozřejmě ta druhá část: „anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech výrobků“ – instalace Starforce je jednoznačně vlastnost prodávaného výrobku. A je jenoznačně zamlčena. A dá se tlačit i na samotné prodejce, protože odstave 3 téhož paragrafu praví: „Odpovědnosti za klamání spotřebitele se nelze zprostit poukazem na skutečnost, že potřebné nebo správné údaje neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel.“ – takže odpovědnost za porušení zákona při neupozornění na SF nese samotný koncový prodejce a nemůže se vymlouvat na to, že o tom nevěděl.

Napsal Golf (Anonymně), 13.11.2006 10:33:06 - IP:82.113.60.x

To mi snad chcete skazit radost neboco? měsíce tu brečíte kdy to bude Ofp si nezapnete a ted je to hra č1 to sem stoho teda paf.Typická česka vlastnost at je to tak nebo tak stejně jeto špatně.Jestli to nechcete hrát tak to nehrajte ale proč brečíte veřejně teda nechápu!

Napsal spoock (Anonymně), 13.11.2006 10:18:04 - IP:195.39.100.x

priste by si BISaci meli zacit montovat karty jak od ATI, tak od NVIDIA kdyz to dela tolika lidem. Mno, jsem zvedav co to bude delat na moji geforce

Napsal felcarkiller (Anonymně), 13.11.2006 10:08:27 - IP:195.113.87.x

obavam se, ze nekomunikace s nima nic moc nevyresi, pac se najde porad dost lidi, kteri bud o tyhle strance nevedi a nebo i pres to jim ty inforamce davat budou :)

beztak si myslim, ze oni moc dobre o 80% tech chyb vedi, jenom je proste nedokazali dostatecne vcas opravit…

jsem rad, ze jsem nebyl mekkej a zrusil jsem tu predobjednavku, tedka bych se tak akorat nasiral… :)

Napsal Bohous_Profik (Anonymně), 13.11.2006 09:49:29 - IP:82.100.11.x

Přátelé, řešení jsem našel. Včera jsem „tričko za 1000 Kč“ vrátil do JRC. Nechci Vás k podobné věci vyzývat, ale já betatester nejsem. Po cca.20-ti tvrdých resetech mého PC budu muset instalovat vše znovu. Jestli to odnesl HDD tak si to pro sebe nenechám. OFP je u mě přes toto vše hra číslo 1 a tak se možná uvidíme na herních serverech. Ale já pojedu na německé verzi. PS.: Při vracení jsem byl dotázán na to, zda jsem zkontroloval není-li k dispozici opravný Patch ? To si snad někdo dělá srandu !

Napsal oiler (Anonymně), 13.11.2006 09:33:45 - IP:84.42.154.x

nejlepsi ochranou bylo si to vubec nekupovat. Kdyz uz si to bezel koupit kazdej trotl, tak ted si s vama bis muze v klidu utrit prdel. O tom ze to ma solidni moznost padat v podstate komukoliv, bylo zjevne z recenzi nemluve o sf

Napsal Darkman (Anonymně), 13.11.2006 09:24:11 - IP:62.168.88.x

:) A Faly si tie typicke SF problemy urcite vymyslel, aby mohol reinstalovat komp :)

„jedna se o WHQL certifikovane drivery“

To su aj ATI a vidite ake s nimi mate problemy.

Napsal Faly (Anonymně), 13.11.2006 09:21:07 - IP:193.179.126.x

Jak už jsem napsal na Ruprtovi – nejlepší obranou je ukončit jakokoliv komunikaci s BI, přestat jim předávat informace o chybách a vyhnout se jakékoliv konkretizaci chyb v diskusních fórech. Ať si BI hledá chyby sama, když nás nechala zaplatit za takový příšerný nedodělek.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 13.11.2006 08:51:57 - IP:62.24.82.x

no jo, ale kdyz uz i Mara Spanelu je spokojen s novym starforce a uz si ho take nainstaloval, mozna by jsme mohli i my. A to se vyplati…

kde to zijem kurva doprdele…

Napsal Celoush (Anonymně), 13.11.2006 07:54:52 - IP:84.42.231.x

JTS: Flycon už tu psal minulej týden :)

Napsal BuBen (Anonymně), 13.11.2006 06:56:53 - IP:217.75.215.x

zkraťme to. Prostě máme držet huby a koupit si ArmA … :D Německá verze bude mít pravděpodobně securom a bude stát 45 eur ;)

Napsal JTS (Anonymně), 13.11.2006 03:58:42 - IP:85.70.144.x

No to mi ho vyndej … Flycon ZIJE shocked

Napsal Flycon (Anonymně), 13.11.2006 01:01:55 - IP:85.70.25.x

Nojo no, pan Š. nám to teď nandal. Bože můj co jsme to my za nevděčné parchanty, oni se nám postarají o takovou supr ochranu a my ještě remcáme. škoda, že nedoplnil ještě onu okřídlenou větu, že nikdy jsme se necítili tak bezpečně jako se budeme cítit se StarForce ..... průser je v tom, že tohle nemá být reklama na vložky … jojo mistr Š, ne všichni mají na čele napsáno klobása … takže si běžte dělat prdel z modelíny a ne z hráčů… Ještě štěstí, že jsem na XZoně stihl včas zrušit předobjednávku Army. To si ji radši pak za čas, po X-tém patchi a bez tý ruský sračky zakoupím přes net třebas ve Státech …

Napsal Minatory (Anonymně), 13.11.2006 00:28:36 - IP:85.13.72.x

@JTS: Bravo JTSku! ;)

Napsal Olafus (Anonymně), 12.11.2006 23:53:24 - IP:89.176.181.x

che che historie se opakuje

Napsal oiler (Anonymně), 12.11.2006 23:49:06 - IP:84.42.154.x

alespon ze uz se nekdo konecne ozval. Skoda ze az po tom co se mraky lidi na BIS nasralo.

Me by ovsem zajimalo jak je vyrobce SF schopen dokazat, ze se to aktivuje jen kdyz se rozebehne chranena aplikace sf? To je prece do nebe volajici blbost. To by pak prece nikdy nemohla takova ochrana fungovat. K tomu aby byla schopna zakrocit musi zkoumat porad co strkate do mechanik jinak by nebyla jednoduse schopna poznat jestli je to legalni a nebo ne :-) To si nejak protireci. Nebo to chapu nejak spatne??

Napsal felcarkiller (Anonymně), 12.11.2006 23:17:32 - IP:62.24.82.x

tjn, proste betatest :D a zadarmo

Napsal admix (Anonymně), 12.11.2006 22:53:26 - IP:195.47.1.x

Ta hlaska o ceskych hracich me docela pobavila ..

Napsal JTS (Anonymně), 12.11.2006 22:50:54 - IP:85.70.144.x

>>Prima citace linku

>>jedna se o WHQL certifikovane drivery (a nikoli o nejaky zahadny divoky program, narusujici radny beh os), ktere se instaluji na nejnizsi uroven systemu (tzv. ring 0). Duvod je velmi prosty: prave na teto urovni pracuji tez nejcasteji pouzivane programy, slouzici k vytvareni nelegalnich kopii software, napr. Daemon tools ci Alcohol) a aby mel jakykoli systam ochrany sanci, musi pracovat na stejne urovni. Nicmene se nejedna o az tak neobvyklou vec a stejne pracuji i jine ochranne systemy (SafeDisk, SecuRom, TAGES), i antivirove a firewall aplikace.

Ano, aby mohl ucine chranit proti rootkitum, musí se rootkitem stat.. A krome toho, mate k dispozici zdrojove kody StarForce, abyste mohli 100% vyloucit, ze rootkit neobsahuje trivialni chyby, jako napriklad citlivost na Buffer Overflow nebo tak neco ? Desi mne predstava, ze ma 100 milionu pocitacu rootkit, ktery potencialne umoznuje Remote Code Execution.

>> tyto drivery jsou sice zavedeny, ale dle vyrobce nejsou aktivovany a nevyviji zadnou cinnost pokud prave nebezi chranena aplikace, vice informaci o problematice driveru Starforce

Cili jinymi slovy tam sice skodlivy kod je, nicmene verte nam, ze jsme ho nespustili…

>>pri odinstalovani Army dojde tez ke kompletnimu odstraneni Starforce. Pokud chcete starforce odebrat, je mozne pouzit oficialni utilitu, kterou stahnete z

Ehm, naco pak tam takova ochrana je ? Urcite odstrani vse tak ciste, aby to neovlivnovalo chod systemu?

>>pri soucasnem behu debuggeru vas ochranny system pri spousteni Army vyzve k jejich zavreni

Hmm, co znamena pojem Debugger ? Notepad,iexplore, antivir?

>>ve starsich verzich Starforce v roce 2004 existovaly problemy s kompatibilitou i bezpecnosti, ktere byly odstraneny a dalo se je resit tez stazenim a instalaci novych Starforce driveru. Zadny z techto problemu neni pritomen v Arme

Cili jinymi slovy nikdo nevi, jake chyby s kompatibilitou a bezpecnosti se vyskytuji v nove verzi. A to je tato aplikace rootkitem. >>Starforce pouziva pro praci s DVD mechanikou vyhradne dokumentovane a standardni funkce a nemuze tak byt v zadnem pripade zodpovedna za poskozeni opticke mechaniky (sveho casu se Starforce rozhodl komukoli, kdo by nejake podobne problemy s jejich ochranou mel, vyplatit 10.000 USD, neprihlasil se vsak jediny uzivatel, ktery by neco takoveho byl schopen ukazat, vice viz Jeste nekde mam e-mail od BIStudia o tom, ze OFP neobsahuje chybu, která zpusobi smazani disku …. Toto prohlaseni je stejne verohodne jako vyse zmineny e-mail

>>pritomnost Starforce v Arme by se mohla nekomu jevit jako nejaka silena rarita, nicmene pravdou je, ze je to celosvetove velmi bezne pouzivana ochrana proti kopirovani, od ktere teprve nedavno velci zapadni vyrobci ustupuji (a to nikoli kvuli objektivnim technickym problemum, nybrz predevsim kvuli negativni kampani na internetu)

Pritomnost protiteroristickych jednotek a pocitacovych zombie, pripadne UFO ..by se mohla nekomu jevit jako nejaka silena rarita, nicmene pravdou je, ze je to celosvetove velmi bezne pouzivana …. To ze se to bezne pouziva a dela jeste neznamena, ze to je spravne a dobre.

>>Starforce teoreticky stejne jako kazda jina aplikace pod Windows muze zpusobovat ruzne problemy vcetne padu a bluescreen, nicmene vetsinou pady v Arme majji jine priciny. Zatim je vetsina hlasenych padu Army v oblasti driveru grafickych karet od firmy ATi. viz odstavec 1 >>jedna se o WHQL certifikovane drivery (a nikoli o nejaky zahadny divoky program, narusujici radny beh os), ktere se instaluji na nejnizsi uroven systemu (tzv. ring 0). Duvod je velmi prosty 

>>Jsme radi, ze prave cesti hraci dostavaji Armu jako prvni na svete a je pro nas prvorade, aby byl vas prozitek ze hry co nejlepsi.

Nas take tesilo, nicmene nuz do zad je nuz do zad.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 12.11.2006 22:48:35 - IP:62.24.82.x

sracky proste