Komentáře - Dubnová várka screenshotů z Armed Assault

 

Dubnová várka screenshotů z Armed Assault

Vložil Celoush, 14.4.2006 16:39:26

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Minatory (Anonymně), 22.4.2006 09:30:50 - IP:85.13.72.x

Ohledne toho Anti-aliasingu. Mno, ale kdo si zapne anti-aliasing v rozliseni 1600×1200 ve kterym byly tyto screeny foceny :D. Myslim ze AA a takove rozliseni dohromady s plynulosti nejdou ani na nejlepsich sestavach takze ja bych kvuli tomu AA tolik nevivadel. Kdyz si zmensite ty obrazky na rozliseni 1024×768 tak ty hrany tak ostre nejsou a to same se stane kdyz hrajete v rozliseni 1600×1200 na svem at uz 19' monitoru. Zkratka ty hrany ve hre neuvidite nebo alespon tam nebudou tolik vadit.

Napsal admix (Anonymně), 21.4.2006 01:24:33 - IP:195.47.1.x

Hura, bude klid.

Napsal Celoush (Anonymně), 21.4.2006 00:54:19 - IP:62.245.110.x

Nevěřil jsem, že to někdy napíšu taky, ale sračky, sračky, sračky. Game over

Napsal spoock (Anonymně), 20.4.2006 22:57:20 - IP:195.39.100.x

myslíš ty 2 bezvýznamné miliony prodaných kusů OFP? nějací mari?áci v USA a ADF v Austrálii prej stále buří VBS1 a hodlaj upgradovat na VBS2. řek bych, že BIS nemaj nouzi ani o publishery a ani o hráče, kteří si eventuelně ArmA koupí. celé to je jen o marketingu – reklamní masáž umí hodně a jak se tak člověk koukne, tak se dá díky dobré reklamě prodat i docela velkej brak. u BIS je to složitý, páč chcou docílit kompromisu s publisherama, určitě není lehké zůstat nezávislý a přitom mít svého publishera.

Napsal Gaia (Anonymně), 20.4.2006 22:05:47 - IP:83.208.184.x

Nikdo nikomu nic nutit nechce, ale přiznejme si to na rovinu – současná hráčská komunita ArmA nezaplatí.

Napsal spoock (Anonymně), 20.4.2006 22:01:44 - IP:195.39.100.x

znám pár lidí, kteří si zapnou dooma na rozlišení nepřímoúměrné sestavě a raději to hrajou s minimem FPS, škube se jim to a je to prakticky nehratelné, ale jim se to líbí – mno asi někomu nevadí hrát slideshow. rádoby profíci nehrajou hry typu OFP. pokud se jim nelíbilo OFP, tak ArmA je taky odradí, páč je to na stejný brdo. OFP byl víc vždy Hardcore než nějakej arkádoidní Battlefiel(2), CS a spol.

2 admix: všude jsem nebyl a znám jen tolik, abych se neztratil. s tím UAZem a GAZem jsem trošku (dost) ujel, takže se omlouvám pokud někomu z mojich výroků naskončil vřidek

Napsal admix (Anonymně), 20.4.2006 21:02:21 - IP:195.47.1.x

A my snad budem OFP/ArmA nekomu nutit? Nebudem .. A k panu velmistrovi vsude-byl-vsechno-zna-do-vseho-keca spokovi se snad ani vyjadrovat nebudu.

Napsal BuBen (Anonymně), 20.4.2006 20:50:41 - IP:217.75.215.x

tady nejde o nás ale o takový ty pubertální lamy co potřebujou mít suprovou grafiku a jsou spokojený (co má hra uvnitř už je nezajímá) … tyhle rádobyprofíky totiž takový hranatá hrana odradí a budou na to plivat

třeba mě nedávno jedna osoba řekla že „OFP nehraje jen proto že je moc starý“

Napsal jagy (Anonymně), 20.4.2006 20:23:05 - IP:212.71.186.x

Tak ve vzhledu GAZika a UAZe je teda velky rozdil Upgrade bych tomu nerikal… Souhlas se Spoockem, nevim co s tim Anti-Aliasingem mate. Budete snad hrat po vydani screeny nebo hru? Hru.. tak si to snad zapnete sami ne? porad brecite jak male decka ze nemaji zapnute AA..

Napsal spoock (Anonymně), 20.4.2006 20:06:25 - IP:195.39.100.x

2 admix: a koho zajimaj tvoje poznamky? YOUdo

Napsal Acutres (Anonymně), 20.4.2006 19:52:10 - IP:80.79.25.x

Nevím proč si někteří tady stěžují na grafiku, stíny atp. Raději se modlete, aby vám to neházelo screeny. D:

Napsal Tunac (Anonymně), 20.4.2006 19:11:53 - IP:83.240.12.x

UAZ je upgrejdnutej GAZ. Skoro to stejné, ve skutečnosti.

Napsal admix (Anonymně), 20.4.2006 18:57:29 - IP:195.47.1.x

Spooku tvoje slabomyslny poznamky a vtirani se zacinaj bejt docela hutny ..

Napsal spoock (Anonymně), 20.4.2006 18:45:35 - IP:195.39.100.x

GAZ a UAZ je něco jako jabko a hruška. mno komuse grafika ArmA nelíbí, tak ať zůstane u OFP, ale mně přijde práce se stínama super – hlavně u toho lesa (m?amka). nevím co máte furt s tím Antialisingem – k životu ho naštěstí nepotřebuju … vy co bez něj neuděláte ani pšouk, tak vás nelituju. Jsem nejvíc zvědavej na animace popř. nějaké změny v celkovém pohybu postavy (zda bude více dynamická či zůstane vše při starém).

Napsal jirka.maso (Anonymně), 20.4.2006 18:40:03 - IP:84.242.95.x

gazik je uaz nnebo ne?

Napsal vikis (Anonymně), 20.4.2006 17:24:32 - IP:213.29.64.x

šopa je to dost o ničem … světlo na postavách je příšerný, textury taky nic moc … no asi to až takový bomba nebude …

Napsal jagy (Anonymně), 20.4.2006 16:46:10 - IP:212.71.186.x

jirka.maso: neni to nahodou UAZ? :)

Napsal Boris (Anonymně), 20.4.2006 16:44:34 - IP:194.212.16.x

2Mr.HK: lol 2Mr.Celoush dík :) sem to psal nějak narychlo a zmastil jsem to, to víš když se spěchá domů dřív z práce všechno jde stranou :O

Napsal archenemy (Anonymně), 20.4.2006 16:33:21 - IP:86.49.12.x

at si rika kdo chce co chce, ale grafika vypada pekne, zapnout AA a je to mnamka :o)

Napsal Adamicz (Anonymně), 20.4.2006 16:27:37 - IP:213.220.230.x
Napsal jirka.maso (Anonymně), 20.4.2006 15:10:29 - IP:84.242.95.x

mě se nejvíc líbí ten první „novej“ s tim gazikem. Žádný přeplácaný, krásná zelená, jednopduchý pěkný :o) Jestli to bude vypadat tak jak tam, po tom mě to stačí :o)

Napsal jagy (Anonymně), 20.4.2006 14:47:16 - IP:212.71.186.x

Masér: Tebe taky neznam. Je to spis tim, ze vy jste predevsim MP hraci a my addon-makeri a mission-makeri.

Napsal Dwarf (Anonymně), 20.4.2006 14:35:58 - IP:84.42.156.x

S každejma novejma screenama se mi ta grafika přestává víc a víc líbit…přijde mi to takový hnustný plastový…OFP sice bylo víc hranatý, ale přišlo mi to reálnější… Mno sem zvědavej jak to bude vypadat v reálu za běhu :-/

Napsal Celoush (Anonymně), 20.4.2006 14:16:11 - IP:82.99.145.x
Napsal spoock (Anonymně), 20.4.2006 13:41:11 - IP:195.39.100.x

ak do je Masér???

Napsal admix (Anonymně), 20.4.2006 13:31:14 - IP:195.47.1.x

A me samozrejme zapre, to bych se na to vysral :)) 2Boris: jj, HK rulez, vcera jsem ruloval a mam zase na dva mesice klid :)

Napsal Celoush (Anonymně), 20.4.2006 10:13:29 - IP:82.99.145.x

Strydera neznám, ale jagyho a Falyho jo (z Ruprtova fóra)

Napsal Boris (Anonymně), 20.4.2006 09:56:06 - IP:194.228.30.x

2admix: hehe, podvratny zivly a admix to se cte dohromady ne? :] Nutno dodat ze se vraci oboje po delsi dobe ze pane HK… :]]]

Napsal Masér (Anonymně), 20.4.2006 09:47:41 - IP:193.179.187.x

mě se zdá že největší sračky tu píšou lidi který vůbec neznam … Kdo je strider, jagy, faly, kdo je proboha admix?
A nemyslim si že by to bylo tim že na sračky ostatních už sem si zvyknul, to ne, jen jich nepíšou tolik :)

Napsal admix (Anonymně), 20.4.2006 00:01:27 - IP:195.47.1.x

Amen.

Napsal Celoush (Anonymně), 19.4.2006 16:42:02 - IP:82.99.145.x

2jagy: bulvár ale neznamená, že zde každej bude psát každou sračku, která ho napadne.

Napsal jagy (Anonymně), 19.4.2006 15:20:45 - IP:212.71.186.x

@admix: pumovy utok ne? Je to bulvar, tak necekej, ze tu budou same smysluplne prispevky… ;)

Napsal Celoush (Anonymně), 19.4.2006 10:47:24 - IP:82.99.145.x

Myslím, že to ještě není tak horké, ale je pravda, že jsem o tom uvažoval.

Napsal admix (Anonymně), 19.4.2006 00:09:01 - IP:195.47.1.x

Ja bych defaultne zamknul vsechny novy zpravy, na bulvaru se rozmahaj nejaky podvratny zivly.

Napsal Celoush (Anonymně), 18.4.2006 20:26:18 - IP:62.245.110.x

2Mohamed Dzaroiwadeterozok: Ještě jednou a ban. Zamykám. Sorry.

Napsal BobbySD (Anonymně), 18.4.2006 13:42:21 - IP:81.27.198.x

to SA ma znamenat co ;O

ad Alp: Alp dela v zoo to vam nerikal? proto ma tolik tech videi to tam primo toci :D Alp4ever

Napsal Faly (Anonymně), 18.4.2006 12:23:23 - IP:193.179.126.x

Z PLR do MLR jel jsem přes ČSSR, SNB mé DKW si stoplo na TK. Mé DKW SPZ ABT 25–50 musí teďka na GO do ČSAO.

OHC či OHV či co má to DKW potřebuje z NDR nová šoupátka, jsem RNDr. CSc. z ČVUT v Praze 2 v ČSAO v Praze 3 já mám tlačenku.

Tohle I.A. VHJ dělá kromě DKW BMW a NSU, KDF i MG, za dvě LP KTO DKW mám na GO, když dostanu na ČVUT syna Kelblové.

Kelblová z OPBH mistrovi ČSAO dá do bytu PVC a teplou H2O, vystavené na LVT PVC však přiveze skladníkovi DKP šofér V3S.

Všechno dopadne OK za lístky na FOK, šofér ČSAD má o Schumanna zájem, mistr od ČSAO známou má na PKO její bratr v OÚNZ dělá sestřičku.

V OÚNZ na WC mistr chytil TBC musí na RTG, EKG a EEG, spojení ČSAO – ČVUT – OPBH –

  • ČSAD – FOK přerušilo se.

RNDr. CSc. z ČVUT dá DKW SPZ ABT 25–50 do šrotu, z ČSSR do MLR, z ČVUT RNDr. musí chudák s ČSAD nebo ČSD.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 18.4.2006 11:53:08 - IP:195.113.87.x

kdyz uz se tu vokurky bavite o americas army tak spravna zkratka je AAO… jelikoz je to (pro ty co jsou liny cist) Americas Army Operations

Napsal Celoush (Anonymně), 18.4.2006 11:43:19 - IP:82.99.145.x

Ano mám i důležitější věci na práci než si denně obnovovat stránky na kterých stejně nic pořádného není :)

Napsal spoock (Anonymně), 18.4.2006 11:09:41 - IP:195.39.100.x

jde vidět, že si už dlouho nebyl na netu

Napsal Celoush (Anonymně), 18.4.2006 10:59:14 - IP:82.99.145.x

Na http://www.armedassault.com/ vyhodili staré obrázky a naházeli tam nové. To jen tak pro doplnění ;)

Napsal BuBen (Anonymně), 18.4.2006 10:49:10 - IP:82.100.17.x

sem slyšel a nevěřil jsem :D ale když už to říkáš i ty tak to asi bude pravda :D

Napsal dr MARTINS (Anonymně), 18.4.2006 09:49:24 - IP:212.67.89.x

to je fakt. Pak jsou tam i tací co mají kulturu se zvířátky. :D

Napsal Celoush (Anonymně), 18.4.2006 09:02:29 - IP:62.245.110.x

Pokud vím, tak složku „kultura“ má hlavně Alpák :)

Napsal Saigos (Anonymně), 18.4.2006 08:40:09 - IP:212.96.175.x

@ uvalak No není nad film o hasičích :-D

Napsal dr MARTINS (Anonymně), 18.4.2006 07:57:40 - IP:80.188.68.x

U Uvalaka ten film hledejte ve složce kultura :DDDDD

Napsal zemik (Anonymně), 17.4.2006 23:35:15 - IP:194.108.186.x

Ta voda je fakt parádní, na první pohled vypadá líp než ta v SH III v kerej de v podstatě jen o tu vodu. Jinak tohle mi už nepude :/ .Možná tak budu spl?ovat existenční-spustitelný minimum, ale rozhodně ne hratelný :/

Napsal Uvalak (Anonymně), 17.4.2006 22:31:16 - IP:85.160.83.x

Flashpoint je taky nazev jednoho XXX filmu :) (k dostani na DC++ na lance)

Napsal admix (Anonymně), 17.4.2006 21:35:21 - IP:195.47.1.x

To s tim bishim je kruta pravda, tudiz se shodnem, ze je to OFP.

Napsal Saigos (Anonymně), 17.4.2006 21:04:18 - IP:212.96.175.x

@ celoush sem si řikal že se nějak po tobě slehla zem…

Napsal dr MARTINS (Anonymně), 17.4.2006 20:53:39 - IP:80.188.68.x

a to je už co říct :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 17.4.2006 20:17:48 - IP:86.49.56.x

jo.zkuste rict uplne nality OPF.OFP vyslovi i bishi ve 2 ráno na lance ;)

Napsal Soudruh (Anonymně), 17.4.2006 20:17:17 - IP:86.49.56.x

2 lol (ehm Strider) : jo to se totiž musí, kdyz to tu tak clovek jednou za 3 nebo 4 dny precte co to tu !nové tváře" vyvaději, tak se nastačí divit.

ps : pro přístě používej jeden nick, at všichni vědi o koho de a ušetřís jim to hledaní. ps2 : do v pravo sou Ip adresy:D

Napsal dr MARTINS (Anonymně), 17.4.2006 19:11:50 - IP:80.188.68.x

a navíc OFP se líp vyslovuje

Napsal Celoush (Anonymně), 17.4.2006 19:06:32 - IP:62.245.110.x

Uff, jsem zpět vokurky. Člověk na čtyři dny odjede a hned se tu řeší tolik podstatných věcí :)

Napsal lol (Anonymně), 17.4.2006 19:02:16 - IP:213.211.44.x

Se me libi jak se sem tak jednou za den podiva Soudruh a vsechno to tady srovna, vyresi, setre a rekne ze se tu resi hovno.Jen tak dal Soudruhu treba te jednou za to povysi;D

Napsal Soudruh (Anonymně), 17.4.2006 18:36:56 - IP:86.49.56.x

řešej se tu mrdky.Prostě asi 5 let je to ofp a je to.I pokud je flashpoint jedno slovo, tak je to slovo složené něco jako lesopark. operace složený není, když už teda tady tahate tu čejinu.A řešte jiný sračky …

Napsal BuBen (Anonymně), 17.4.2006 18:35:14 - IP:217.75.215.x

kdž už říkáš „pár let“ tak už si asi taky vystřízlivěl :D

Napsal spoock (Anonymně), 17.4.2006 18:09:10 - IP:195.39.100.x

mno jelikož se slovo flashpoint dá vyložit mnoha způsoby, tak nemá smysl se hádat. Ok, vím, že AA je Americas Army popř. AntiAlising, ale OPF? OFP je to samé co OPF – samotnému se mi ta zkratka nelíbí, ale respektuji ji. Tohle je bezduché téma. Měli bychom se vrátit k ArmA popř. Game2. Screeny Game2 z PCFORMAT scanů jsou sice o ničem, ale líbí se mi nové informace. Třeba pokecat si o dopisu od přítelkině popř. prolézat interiér či nechat v táboře vyslechnout zajatce, zní zajímavě. Mno ale ještě si nějaký rok počkáme, ale jistě to bude stát za to.

Napsal BuBen (Anonymně), 17.4.2006 17:45:33 - IP:217.75.215.x

protože AA je zaměnitelné s Americas Army ;)

Napsal lol (Anonymně), 17.4.2006 17:19:53 - IP:213.211.44.x

Operace (Klimax) :D

Napsal Saigos (Anonymně), 17.4.2006 16:51:07 - IP:212.96.160.x

moc angličtiny jsem nepobral ale myslel jsem že je to i záblesk.....

Napsal spoock (Anonymně), 17.4.2006 16:30:14 - IP:195.39.100.x

Flashpoint je jedno slovo a znamená: # flashpoint – vrchol # flashpoint – vyvrcholení # flashpoint – klimax # flashpoint – teplota vznícení # flashpoint – bod vznícení

takže by zkratka mohla znít klidně jen OF, ale obvykle se používá zkratka OFP a to obvykle každej zarytej fanda ví co to znamená (snad). Nechápu proč někdo někomu rozbil hubu když by označil Armed Assault zkratkou AA nikoliv ArmA. Je to jako si utírat lopuchem prdel – prostě se to obvykle nedělá :)

Napsal Adamicz (Anonymně), 17.4.2006 15:30:08 - IP:213.220.230.x

boze muj tak sem se upsal mno :-) Btw vysli nove scany z posledniho formatu jak o ArmA tak o Game2.

http://www.flashpoint1985.com/…konboard.cgi?…

Napsal Soudruh (Anonymně), 17.4.2006 14:16:20 - IP:86.49.56.x

no vono je to uplně jedno, protože co se toho týká, takže URNA je neoficiální zkratka, kterou používají lidé a media a i asi policajti.Ale s oficiálním názvem to nemá nic společného viz : http://www.military.cz/…urna/urn.htm. Jinak je to prostě URN.

Napsal Saigos (Anonymně), 17.4.2006 13:28:52 - IP:212.96.175.x

@chipoun to je furt dobrý znám jednoho človeka kterej tomu říka Ustav Rychlého NAsazení a furt si nenechá vymluvit že jde o chybu.

Napsal Chipoun (Anonymně), 17.4.2006 10:56:03 - IP:195.70.141.x

Ale to není útvar pro rychlé nasazení, ale útvar rychlého nasazení :-P

Napsal Adamicz (Anonymně), 17.4.2006 10:41:10 - IP:213.220.230.x

Ale zkratky se nemusi delat bezpodminecne podle prvnich pismen slova…

napriklad slovo „Funkce“ ma zkratku „fce“. Nebo URNA (Utvar pro Rychle NAsazeni). Jde proste o upravy pro lepsi vyslovnost a sklonovani (takze OFP je vlastne akronym, kde je vypousteni slov nebo naopak pridavani uplne bezny, takze i spravny)

Napsal Golf (Anonymně), 17.4.2006 10:12:14 - IP:213.151.91.x

A já tam chci taky pejsky(Rotvaj­lery/nebo Rotwaiery/klidně i Rtw)chci bejt psovod aby vám natrchli prdelkiiiiiiiiiiii:-)

Napsal Strider (Anonymně), 17.4.2006 09:44:16 - IP:213.211.44.x

lol tak jo priste napisu radsi Flashpoint stejne vsichni vi co sem myslel tim OPF (je to spatne no:D) ted uz napisu jen OFP a udelam radost vsem ;)

Napsal BuBen (Anonymně), 17.4.2006 07:32:18 - IP:217.75.215.x

njn někdo hraje OPF a někdo COS (COunter Strike)

Strider IMHO další co se nejdřív ptá a pak teprve hledá … tady na bulváru je těhle dotazů a „já bych chtěl“ plno

Napsal sk (Anonymně), 17.4.2006 02:26:02 - IP:84.42.156.x

to zni jak dyby celej svet hral ofp :) mimochodem je to ofp smarja mankote

Napsal sk (Anonymně), 17.4.2006 02:25:33 - IP:84.42.156.x

celosvětově ;)

Napsal felcarkiller (Anonymně), 17.4.2006 01:20:56 - IP:86.49.30.x

omg to je jak u debilu, uz jsem to rikal nekolikrat a neni to jenom vziti u nejaky komunity ale celosvetove uzivany …

OFP = Operation FlashPoint – flash a point jsou de fuck to dve slova

OPF = picovina

Napsal archenemy (Anonymně), 17.4.2006 01:18:19 - IP:86.49.12.x

trotla z nikoho nedelam, spravne to neni, a klidne se budu hadat, Operation je jedno slovo, Flashpoint je take jedno slovo ale je utvoreno ze dvou slov – Flash jako zablesk a Point jako bod, logicka zkratka je O-F-P. OPF je proste nesmysl, nezlob se na me – prave OPF je vzitej nesvar. ;-), …peace

Napsal Adamicz (Anonymně), 17.4.2006 01:04:51 - IP:213.220.230.x

@archenemy: tady nejde o nedorozumneni ale proste o pouziti jinyho pismene z poradi nazvu „OPeration Flashpoint – OPF“. Neni mu co vycitat, je to defakto spravne. Jen proto ze se v komunite vzila zkratka OFP nema cenu z nekoho delat trotla co rikas? :-)

Napsal archenemy (Anonymně), 17.4.2006 00:57:45 - IP:86.49.12.x

Operation Flash Point a ne Operation Plash Foint

Napsal Adamicz (Anonymně), 17.4.2006 00:56:53 - IP:213.220.230.x

Co se tyce ostrovu tak je v tom zda se mi dost velky chaos. Nejprve tam mely byt, nakonec ale zda se ze nebudou. Aby toho nebylo malo, tak Placebo lidem z arma.eu zase rekl, ze tam budou pokud budou mit dostatek casu, takze asi budou podle toho jak BISakum bude odsejpat prace, nebo jaky pripadny sibenicni termin jim da vydavatel :-)

Napsal archenemy (Anonymně), 17.4.2006 00:56:03 - IP:86.49.12.x

OFP!!! – sakra jak ja nesnasim kdyz nekdo pise OPF :P

Napsal Adamicz (Anonymně), 17.4.2006 00:50:55 - IP:213.220.230.x

recenzi? :-) asi sem neco prosvihl :D

Napsal Strider (Anonymně), 17.4.2006 00:17:43 - IP:213.211.44.x

Chapu tvuj nazor na to akorat sem nevedel to cos psal, ze toho tady uz proteklo mraky tak se omlouvam:)Mam OPF rad a a zajimam se v celku dost jaka bude ArmA.Procetl sem uz radu recenzi a shledl spoutu screenu jen me zajimaly vase nazory, reakce pripominky, objasneni apod… Nevim o nic vic, nez vi vsichni ostatni… ted me skutecne zajima jestli bude v Arme stare slozeni ostrovu everon,malden,kol­gujev tot asi vse. zatim se mejte:)

Napsal Soudruh (Anonymně), 17.4.2006 00:02:50 - IP:86.49.56.x

aa zase nekdo kdo vi o co de. je fajn, zes mi odsouhlasil tu tvoji pokrocilou demenci.O nějakou vašnivou diskuzi tu jaksi nikdo moc nestojí.Kdybys sem chodil častějc, tak bych zjistil co tam bude a co ne.Pokud vim například další národ do hry se tu už kdesi řešil, tušim, že to byli australané a nakonec tušim, že samotní BIS tohle vyvrátili.většina starších lidí co na Armu čekaj jako na smilování boží ( a nebo na utrpení boží jako Čelo :))) ) neni na nějaký „já si myslim, že“ vůbec zvědavá.Víš vůbec kolik toho Bulvárem o domněnkách proteklo ? Ja bych řek, že asi ne.Vono už je tady těch šílenců z různajma nápadama, názorama a myšlenkama celkem dost a další proboha tě prosim nejsou potřeba.mě bohatě stačí Spoock a ta banda kolem něj.Thx.

Napsal Strider (Anonymně), 16.4.2006 23:57:15 - IP:213.211.44.x

No comment! aby ses neposral ze sem tu chtel rozjet nejakou diskuzi omfg (pokrocila dmnc) a doufam ze tam nedaj kacera donalda abys brecel ;D rofl

Napsal Soudruh (Anonymně), 16.4.2006 23:29:39 - IP:86.49.56.x

omg a tohle je jako co ??? Tu věc se Star Force nechavam radši bez komentáře … Ostatní domněnky sou buď uplně jasný a nebo jsou to totální kraviny. Dotaz například na možnost časování granátů mě připádá spíš jako z nějaký „reál“ hry typu ET nebo BomberMan. Copak ty když deš vidíš celou zbra?.Ja když si ji nesu tak vidim zbra? někde cca od začátku rukojeti (popisuju pohled s M16, protože to mam možnost testovat) a pažbu nevidim.taje totiž zapřená o rameno (kdyby nebyla, tak bych chtěl vidět ten výstřel lol :D) Ale jinak pár dalších domněnek :

  • bude ve hře Letající Čestmír ?
  • budeme moct hrát za Kačera Donalda?
  • můžeme ve hře mlátit velkou vařenou brokolicí?
  • mohou vojaci močit na stromy ?
  • bude přítomno moře plné čokolády ?

lidi proboha nechte těch volovin.vymejšlíte hrozný blbosti.počkejte si jako každej a pak se to dovíme omg …

Napsal Harrier (Anonymně), 16.4.2006 23:27:18 - IP:85.70.182.x

starforce sux nejlepsi protipiratska ochrana je online CD-key check :) a doufam ze bude v ArmA protoze to omezi brutalne i cheatery

Napsal BuBen (Anonymně), 16.4.2006 23:02:18 - IP:217.75.215.x

star force 100% ne … teď když už po žalobách který na ně padly to přestávaj používat i velký firmy jako UbiSoft ale docela by bodnul PunkBuster proti čítrům :D

Napsal Strider (Anonymně), 16.4.2006 22:32:16 - IP:213.211.44.x

Tak si to srovnejme co nas ceka noveho v ArmA? Zapojte se taky do dizkuze a spekulaci:)

ja si myslim ze…

  • vylepseny engine a detalnejsi textury
  • vice jednotek a predmetu predevsim z moderni doby
  • novy ostrov Sara
  • vylepseny editor misi
  • zcela nova kampan
  • moznost prepinani jednotek v tymu ke hrani
  • vylepsene scripty,waypo­inty,nove moznosti v editoru
  • vylepseny zvuk a nova valecna hudba
  • moznost ovlivnit let s padakem
  • s tankem se da vjet jiz do lesa a vyvracet pri tom stromy
  • zlepseny model pocasi
  • stale zustane zcela nemozne plavat ci dostat se pod vodu
  • velitelske prikazy zustanou zachovany
  • zvirata se skutecne objevi ale nebude to zadna slava
  • pujdou casovat granaty?
  • budou v ArmA stare ostrovy z OPF (everon,malden,kol­gujev)?
  • plne kompatibilni addony ze stareho OPF
  • nove pohyby u vojaku a animace treba nasedani vysedani z vozidel,vrtul­niku apod…
  • moznost casovat granaty?
  • do online bitev se muzete nyni zapojit kdykoliv chcete
  • bude hra chranena star force? :)
  • Kampan se bude odehravat pouze na novem ostrove Sara?
  • bude opet stejna nabidka pro vyber akci a moznosti behem hry (napr puska na zada)
  • bude udelan souboj s nozi,bodnymi zbranemi ci pesti?
  • opet se zde objevi pouze usa a rusko + civilisti a partizani? nebo i nekdo jiny?
  • zlepseni destukcniho modelu u budov a objektu ci model kolize a destrukce zniceni?…
  • vylepsena fyzika?
  • vetsi realisticnost ci posun spise k bf2?
  • pri zakladnim pohledu z oci uvidme celou zbran nebo jen kousek jako u stareho OPF?
  • opet kompletni ceska lokalizace?

Je toho moc byl bych rad kdybyste o tom diskutovali a pridavaly vlastni poznatky atd… ArmA se pomalu blizi tak o ni muzem vedet neco vic mozna;)

Napsal spoock (Anonymně), 16.4.2006 19:43:54 - IP:195.39.100.x

ME TOO … slint

Napsal KaMat (Anonymně), 16.4.2006 19:13:33 - IP:80.82.146.x

Moc se mi libi jak maji ty Tecka udelane pasy.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 16.4.2006 17:50:06 - IP:86.49.30.x

AA+HDR rulezz :-)

Napsal Adamicz (Anonymně), 16.4.2006 13:48:57 - IP:213.220.230.x

presne tak to stinovani „Tecka“ vypada fantasticky. Zatim jediny screen, kde je stin rozmazany. Zadim vsude jinde vidim jednoduchy ostry stiny, na kterych jsou poznat pixely. Uvidime co s tim udela zapojeni HDR… :-))

Napsal spoock (Anonymně), 15.4.2006 23:10:52 - IP:195.39.100.x

mně se líbí ten tank před těma vratama jak je ve stínu – stíny jsou fakt good a když tak poslední dobou hraju OFP, tak bez stínů působí OFP hodně chladně a ArmA má nejen teplé barvy, ale i ty stíny – přiznejme si, že na ArmA se těší každej :)

Napsal sk (Anonymně), 15.4.2006 22:21:18 - IP:84.42.156.x

ses uchyl :D

Napsal archenemy (Anonymně), 15.4.2006 21:22:17 - IP:86.49.12.x

jooo bump mapy je skvela vec, ty rezaty vrata na poslednim skryyynu jsou suprovy

Napsal spoock (Anonymně), 15.4.2006 19:19:09 - IP:195.39.100.x

2 Manas: ta hra neni jeste hotova, tak demo urcite ted nebude

Napsal sk (Anonymně), 15.4.2006 16:51:58 - IP:84.42.156.x

ty ses fakt manas

Napsal Ma�?as (Anonymně), 15.4.2006 16:07:47 - IP:85.160.12.x

Místo těch screenshotů by mohli dát demo

Napsal Outragem3n (Anonymně), 15.4.2006 15:29:54 - IP:62.245.92.x

moc hezký, uz aby to bylo …

Napsal jirka.maso (Anonymně), 15.4.2006 14:38:20 - IP:84.242.95.x

mě nebe jako vůbec nesere

Napsal spoock (Anonymně), 15.4.2006 13:16:20 - IP:195.39.100.x

z BIS zaznělo, že bude přepracovaný systém animací nebo že přepreacují jen animace? jsem docela zvědavej – moře je hezký (hezčí než v OFPE), textury povrchu jsou good – jak to jinak udělat, aby to nevypadalo blbě bez trávy? S tou oblohou docela souhlasím, ale co naděláme (komunita to opraví) :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 15.4.2006 09:19:45 - IP:86.49.56.x

hmm docela hezké.Ale docela mě zaujala jedna věc.Na obrazku č.1 se podivejte na vojakovu ruku, kterou drží zbra? a je vidět.Nemá ukazováček na spoušti, přesně tak jak to má být.To je zajímavé.Docela bych rád věděl, jestli se to bude měnit v závyslosti na situaci … Jinak nevim pořád co si o tom mám myslet.

Napsal Harrier (Anonymně), 15.4.2006 04:45:31 - IP:85.70.182.x

ty hadry jsou supr konecne to nevypada jako placata textura :)

Napsal BuBen (Anonymně), 14.4.2006 21:42:45 - IP:217.75.215.x

stejně mi ta technika připadá jako z ČSLA II ;)

Napsal jirka.maso (Anonymně), 14.4.2006 18:36:45 - IP:84.242.95.x

Ten první je dobrej… A na tom poslednim je snad vohořelej ten keř se stromem, že jo? To je docela k světu…

Napsal BuBen (Anonymně), 14.4.2006 17:56:12 - IP:217.75.215.x

konečně pořádný moře :D

Napsal Kompulzivní anxietik se schizotypní osobností (Anonymně), 14.4.2006 17:18:39 - IP:89.102.121.x

IMHO napiču obloha a textury země, jinak docela dobrý.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 14.4.2006 16:57:48 - IP:86.49.30.x

hmm, ja jim tam snad ten antialiasing zapnout nebo nevim uz… jinak to zacina vypadat celkem slusne no… jenom kdyby se konecne naucili delat sshoty…